Ontdek de nieuwe verzekering voor dagelijkse medische zorgen: specialisten, bril, kine. Bescherm jezelf en anticipeer op je dagelijkse medische kosten dankzij DKV. Terugbetaling aan 80%.
Wanneer je kampt met gezondheidsproblemen, zijn bepaalde behandelingen ambulant: dit zijn behandelingen zoals medische raadplegingen, geneesmiddelen, brilglazen of lenzen, kinesitherapie of protheses waarvoor er geen hospitalisatie nodig is, maar die wel een impact kunnen hebben op je financiële status.
Ter info: een verzekering Ambulante Zorgen dekt de behandelingen die niet gepaard gaan met een hospitalisatie (medische en paramedische raadplegingen, geneesmiddelen
3 verschillende formules
Wanneer je kampt met gezondheidsproblemen, zijn bepaalde behandelingen ambulant: dit zijn behandelingen zoals medische raadplegingen, geneesmiddelen, brilglazen of lenzen, kinesitherapie of protheses waarvoor er geen hospitalisatie nodig is, maar die wel een impact kunnen hebben op je financiële status.
Overzicht van de formules – bereken je premie online
X niet gedekt
De belangrijkste uitsluitingen
- Vooraf bestaande aandoeningen of symptomen bij het afsluiten van het contract
- Kosten gemaakt tijdens de wachttijden
- Esthetische behandelingen
- Kosten andere dan een consultatie i.v.m. een sterilisatie, contraceptie, medisch begeleide voortplanting
- Brilmonturen, niet-corrigerende (zonne)brillen en contactlenzen
- tandzorg
- Hygiëne- en cosmetische producten, vitaminen, mineralen en voedingssupplementen
- Kosten als gevolg van specifiek gedrag van de verzekerde
Lees ook
DKV ambulante kosten bril
DKV medicard
DKV hospitalisatieverzekering
Dit betreft reclame in de zin van het Koninklijk Besluit van 25 april 2014 betreffende bepaalde informatieverplichtingen bij de commercialisering van financiële producten bij niet-professionele cliënten.
Voor meer informatie en vooraleer u een van deze producten onderschrijft, gelieve het informatiefiche over het verzekeringsproduct (IPID) in kwestie hierboven te raadplegen.
- Dit informatiedocument is uitsluitend bedoeld om je een overzicht te geven van de belangrijkste dekkingen en uitsluitingen die betrekking hebben op deze producten. Het is niet aangepast aan je specifieke behoeften en de informatie hierin is niet exhaustief.
- Voor meer informatie over deze producten, je rechten en plichten, raadpleeg de Algemene en/of Tarifaire Verzekeringsvoorwaarden en Productinformatiefiches (IPID) vóór het afsluiten ervan. Deze documenten zijn beschikbaar bij je verzekeringstussenpersoon, op www.dkv.be of gratis verkrijgbaar bij DKV Belgium.
- DKV Belgium N.V. | Loksumstraat 25 | 1000 Brussel | Tel.: +32(0)2 287 64 11 | www.dkv.be | R.P.R. 0414858607, verzekeringsonderneming naar Belgisch recht, toegelaten onder nr. 739, onder toezicht van de Nationale Bank van België, met maatschappelijke zetel te de Berlaimontlaan14, 1000 Brussel fabrikant van de DKV-producten tandzorg, ambulante kosten, hospitalisatie, zorgverzekering en inkomensverlies. Deze producten zijn onderworpen aan de Belgische wetgeving (tak 2 ‘ziekte’ en/of tak 18 ‘hulpverlening’). Offerte via je verzekeringstussenpersoon en/of www.dkv.be. Levenslang contract niet opzegbaar door de verzekeraar, behoudens de uitzonderingen voorzien door de wet.
- Voor klachten in verband met het beheer of de uitvoering van deze producten kun je contact opnemen met de dienst Quality Control van DKV Belgium N.V. Dit kan per post op het adres Loksumstraat 25, 1000 Brussel, per mail naar Qualitycontrol@dkv.be of via het formulier dat beschikbaar is op onze website www.dkv.be/contact/een-klacht. In tweede instantie kan dit aan de Ombudsman van de Verzekeringen op het adres De Meeûssquare 35, 1000 Brussel, per mail naar info@ombudsman-insurance.be of telefonisch op het nummer + 32(0)2 547 58 71. Dit is een commercieel document krachtens het koninklijk besluit van 25 april 2014 besluit betreffende bepaalde informatieverplichtingen bij de commercialisering van financiële producten bij niet-professionele cliënten.